مهرسامهرسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه سن داره

مهرسا عشق مامان و بابا

مهرسا کوچلو من بدنیا اومد

1393/9/25 19:03
نویسنده : eli
358 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم

بلاخره مامان دوباره برگشت

ببخشید ک این همه مدت نیومدم و پستی نگذاشتم

ولی مامان قول میده جبران کنهمحبت

نه ماه بارداری هم ب خوبی تمام شد و روز ده فروردین 93صبح زود من و بابا دوتایی ب بیمارستان اریا رفتیم تا کوچلوی نازمون رو توی اغوش بگیریم

من و بابا استرس شدید داشتیم از یکطرف خوشحال بودیم و از یکطرف دیگه نگران

توی راه مدام خدا رو صدا میکردم و ازش میخواستم یک دختر سالم و صد البته خوشکل بهمون هدیه کنه

روز بدنیا اومدنت بهترین روز زندگی من و بابا بود و هست

تمام مدت عمل رو گریه کردم  دلم برای روزهای یکی بودنمون تنگ میشه مهرسا جونم

ساعت12:15 با صدای اذان به دنیا اومدی و تو رو ک مدام هم گریه میکردی رو نشونم دادن ی دختر ناز که کاملا شبیه بابایی بودی

اینم اولین عکس توی بیمارستان

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فایضه مامانه عسل
29 آذر 93 23:26
سلام خوبین ؟ مامان مهرسا جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن به دخترم... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....